domingo. 19.05.2024
Peregrino por Camiño de Inverno a su paso por el Malecón de O Barco

El historiador valdeorrés, Antonio Castro Voces, habla de nuevo del Camiño de Inverno, afirmando que es muy apreciado por los peregrinos

Antonio Castro Voces regresa a Radio Valdeorras Onda Cero para hablar del Camiño de Inverno, a su paso por la comarca de Valdeorras. En el anterior paso por +d1 Valdeorras, hace aproximadamente un mes, lo hizo del Códice Calixtino.

Respecto a este libro, el historiador afirma que debió ser relevante debido a la influencia que provocó en el Camino Francés, motivo que inspiro hasta un libro que escribió entre otros Castro Voces. «Hai uns anos escribimos unha novela David Vázquez, Patricia Fernández e máis eu que se titula, Ultreya et Suseya polo Camiño de Inverno, esto era un saúdo que facían os peregrinos que que se atopaban no percorrido. Agora é "Bo Camiño" antes era "Ultreya et Suseya"».

Para poder escribir este libro se respetó al máximo el rigor histórico del Códice Calixtino con un toque valdeorrés a través del Códice Bergidensis, libro ficticio, que permanecía en el Monasterio de Carracedo y recoge las 11 etapas establecidas en el Camiño de Inverno. «Sin pretender desvelar o contido da novela, metimos o roubo do libro por un arrieiro maragato que ía abastecer ao mosteiro de palla para o ganado e rouba o Códice e, móntase a trama» detalló el historiador.

Antonio Castro Voces en la presentación de Ultreia et Suseia
Castro Voces en la presentación de Ultreya et Suseya junto a Asunción Arias y José María

El Camiño de Inverno es importante, pero le hace falta infraestructura y publicidad. «Todo necesita venderse, aínda que as motivacións que levan a facer o camiño son variadas. Ten unha ventaxa, que está pouco masificado. Entonces é moi apreciado pola xente que o fai, recupérase o espíritu do camiño. A parte de eso é unha fonte de riqueza para as zonas por onde pasa», explica Castro Voces.

Si quieres escuchar todo lo que dijo Antonio Castro Voces puedes hacerlo en el siguiente enlace:

«O Camiño de Inverno recupera o espíritu de reencontrarse cun mesmo»