domingo 23/1/22

Así lo ha afirmado uno de sus organizadores Nacho Hermida, fecha en la que espera hacer una gran fiesta

Muchos estudiantes de Valdeorras y comarcas limítrofes vivieron en algún momento de su etapa de Educación Infantil la convivencia con Cholo y Nela en diferentes puntos de la bisbarra.

Pero este año los estudiantes de esa etapa de la zona no podrán disfrutar de su convivencia y fiesta debido a la pandemia del coronavirus, un evento programado para el mes de marzo pero que ante el devenir de los acontecimientos sus organizadores decidieron cancelarlo.

Aún así los pequeños pueden disfrutar del vídeo «Cholo e Nela COVID que te vin» que cuenta con la participación de alumnos tanto de la zona como de diferentes sitios como Santiago de Compostela, además este vídeo se hizo en equipo aunque desde diferentes puntos geográficos.

Nacho Hermida, uno de los organizadores de Cholo y Nela explicó que: «Na comarca e nas zonas limítrofes todo o mundo coñece a proposta de Cholo e Nela, levamos 25 anos organizando esta festa e xa no mes de marzo, previo a suspensión das clases vimos que a cousa ía ser moi complicada. Despois da suspensión das clases tomamos a difícil decisión de non facer a convivencia».

Este evento es muy demandado por los participantes, que son alumnos del ciclo de infantil, entre 4 y 6 años en el momento de la realización de la fiesta, por ello la idea del vídeo: «Durante estes días estivémoslle dando voltas para subir unha canción as redes sociais que tivera marcha, fora positiva e participasen nenos. Falamos con compañeiros, familiares e amigos que nos fixeron chegar imaxes dos seus fillos desinteresadamente».

Una canción que para Hermida transmite que hay que estar en casa, que estamos confinados pero que se pueden hacer muchas cosas aún siendo niños muy pequeños: «E o que intentamos trasmitir sempre dende Cholo e Nela, neste caso cun punto máis de alegría para transmitir a familia. Os pais e nais tamén son grandes fans das cancións, non é estrictamente música infantil».

De hecho estas canciones según informa Nacho Hermida tienen influencia en las canciones emitidas por el programa de la TVG «Xabarín Club» que en los años 90 y principios de los 2000 marcó a esas generaciones de niños gallegos que ahora son adultos: «Si que nos influencia moito o tema do Xabarín, cando os integrantes dos grupos de traballo de Cholo e Nela eramos rapaces era o punto álxido do Xabarín Club, e iso si que se nos quedou. Era posible facer música rock, pop ou rap para os nenos e que o entenderan».

El vídeo se tuvo que realizar por partes debido a la distancia entre todos los que salen en el: «A base musical da canción grabouse dende a miña casa, eu teño unha serie de aparellos de grabación, os vídeos unha parte se grabaron na miña casa e despois o resto de compañeiros que saen enviaron os seus clips de vídeo sobre a música da canción ao compañeiro Miguel, que foi o encargado de montar. A letra e a música foi creada a través do teléfono e moitas plataformas entre Carlos Calvente e eu que pusen a parte musical e de arranxos».

Cholo y Nela tienen fecha de vuelta, por lo que los pequeños pueden estar tranquilos de que regresarán para montar una gran fiesta tal y como aseguró Hermida: «Este ano a verdade é que foi unha mágoa, xa tiñamos o traballo iniciado, ía ser sobre espacio camiño estrelas e todas estas cousas que aos nenos lles gusta tanto , tamén estaba grabada a canción. O ano que ven trasladamos o traballo que tiñamos feito para poder celebrar así Cholo e Nela no 2021 e facer o festón que estamos acostumados sempre no que os participantes o recordan con cariño».

Si quieres escuchar todo lo que dijo Nacho Hermida en Radio Valdeorras puedes hacerlo en el siguiente enlace:

Cholo y Nela regresarán en 2021