martes. 03.06.2025

O Bolo promove o seu turismo en Intur

A Deputación de Ourense, a través do Inorde, facilitou ata 150 citas de negocios dos emprendedores da provincia con comercializadores de nove países nas xornadas que se celebran en Valladolid

somoscomarca_202411_obolo_intur
A xerente do Inorde, Emma González, a técnico de turismo do Bolo, Soledad Figueroa e o empresario bolés José Manuel en Intur

A Deputación de Ourense promove a provincia como destino turístico de calidade na Feira Internacional de Turismo de Interior (Intur 2024) en Valladolid, destacando por primeira vez unha promoción conxunta pioneira de 18 empresas turísticas ourensás a través do Inorde.

O obxectivo desta acción é fortalecer a presenza de Ourense nos mercados de proximidade, promovendo servizos e produtos turísticos singulares da provincia. A colaboración coa Axencia Galega de Turismo permite impulsar a oferta turística ourensá, adaptándoa a novas demandas e brindando soporte ás iniciativas empresariais locais.

O Concello do Bolo participa nas sesións para profesionales B2B da feira de turismo interior Intur en Valladolid, a través do Inorde. Ademais estreou un código QR no que se facilita a información máis significativa do concello como é o entorno natural, histórico e paisaxístico das Ermitas, pondo o enfoque no santuario, o Castelo, o museo de Yosso ou a gastronomía e a etnografía do lugar.

somoscomarca_202411_obolo_intur
Código QR do Concello do Bolo, estreado en Intur 

Intur B2B é un evento especializado dentro  de Intur cuxas siglas significan «business to business», é dicir, negocios entre empresas. Este formato está deseñado para facilitar reunións e contactos comerciais entre profesionais do sector turístico, como operadores turísticos, axencias de viaxes, empresas de aloxamento, e outros provedores de servizos turísticos.

A técnico de turismo do Concello do Bolo e informadora turística, Soledad Figueroa, tivo a oportunidade de programar reunións con interlocutores que puideran ter intereses comerciais para o ente local e promover así o turismo na zona. Ademais apoiouse nun vídeo promocional feito para esta ocasión.

somoscomarca_202411_obolo_intur
O xerente de Granxa Escuela A Capilla e a técnico de turismo do Bolo en Intur

Os informadores turísticos como Figueroa encárganse de distribuír información detallada sobre as comarcas, destacando elementos identitarios da provincia como o termalismo, a gastronomía, o patrimonio, a paisaxe e o enoturismo. Deste xeito, Ourense busca consolidarse como un referente no turismo de interior, ofrecendo experiencias únicas que combinen tradición, innovación e sustentabilidade.

A iniciativa da Deputación busca conectar as empresas locais con maioristas de viaxes de nove países, incluíndo España, Portugal, Estados Unidos, Brasil, Bélxica, China, Alemaña, Polonia e Italia. Grazas a este esforzo, os emprendedores da provincia acadaron ata 150 citas de negocios na xornada previa ao evento.

somoscomarca_202411_obolo_intur
Soledad Figueroa atendendo a unha persoa interesada no posto do Inorde

Durante os días da feira, o expositor da Deputación de Ourense busca atraer a milleiros de visitantes, especialmente axencias de viaxes de Castela e León, promovendo recursos destacados como a Vía da Prata e os ecobarcos, dentro do marco do proxecto "Ourense Termal". A área dedicada ao Camiño Mozárabe-Vía da Prata, financiada polo programa Interreg Camino Vertical, ten como finalidade animar aos asistentes a descubrir esta ruta de peregrinación.

Outro dos atractivos do expositor é a experiencia inmersiva dunha visita virtual polos canóns do Sil na Ribeira Sacra, así como a promoción do patrimonio etnográfico, con especial énfase nas máscaras do Entroido e nos pobos con encanto da provincia. Ademais, dentro do Plan de Sustentabilidade, preséntanse diversas iniciativas que poñen en valor a riqueza natural e cultural de Ourense.

O Bolo promove o seu turismo en Intur