martes 24/5/22

Se solicitará al Gobierno de la Xunta que exija a Iberdrola «o mantemento dos postos de traballo»

El Parlamento de Galicia acordaba por unanimidad mostrar su rechazo ante el traslado a Salamanca del Centro de Control de Cuenca de A Rúa. Un decisión que llegaba a través de una Prosición no de Ley presentada por el PSdeG-PSOE en la Comisión 6ª de Industria, Enerxía e Turismo. Los parlamentarios solicitarán que el Gobierno gallego que exprese «o seu compromiso con defender o mantemento dos postos de traballo de Iberdrola na Comarca de Valdeorras así como no resto de Galicia como compensación do impacto social que ten a produción enerxética no noso país».



Además, se instará al Ejecutivo a mantener el diálogo y la colaboración con los concellos de Valdeorras y Trives, así como con cualquier otra institución «comprometida nestes obxectivos». Por otro lado, se solicita a la Xunta que se dirija a la dirección de Iberdrola para «esixirlle o mantemento dos postos de traballo e o freo ao progresivo desmantelamento dos servizos
no territorio galego».

En su comparecencia la socialista asegura que esta decisión es «injustificable» en una empresa que factura «más de 380 millones» en Galicia.

El Parlamento muestra su rechazo al traslado del COC de A Rúa