martes. 16.04.2024
somoscomarca_sanvicente_estrada_carretera_visitapsoe_2022 (4)
El PSOE de Ourense insta a la Diputación a mejorar las carreteras de Valdeorras, Viana y Trives

Como cada último viernes de mes la Diputación de Ourense celebra este 29 de julio su Pleno ordinario. Una sesión a la que el PSdG-PSOE presentara una moción en la que solicita la mejora de las carreteras del oriente ourensano. 

Entre los acuerdos propuestos se plantea "Instar á Deputación Provincial de Ourense a executar o proxecto da estrada de San Vicente de Leira en Vilamartín de Valdeorras", un asunto que ya se ha tratado en varias ocasiones dentro del pleno, pero que sigue sin solucionarse. «Os veciños e veciñas de San Vicente veñen soportando dende hai xa moitos anos, un verdadeiro vía crucis, co acceso ás súas vivendas. Están a sufrir un verdadeiro atropelo ao que non pon solución a administración competente: a Deputación Provincial de Ourense».

Pero esta no es la única petición. Además,  se insta a la Diputación "a mellorar canto antes, o resto de estradas con deficiencias da súa titularidade localizadas nas comarcas do oriente ourensá, tanto na zona de Valdeorras, como en Viana, Trives ou Manzaneda".

En concreto, se explica que algunas calzadas, como la que une Carballeda con Riodolas, o la de San Agostiño en Viana do Bolo, están  «nunha situación propia dun territorio en guerra».

Por último, el tercer punto de esta moción contempla «instar á Deputación Provincial de Ourense a elaborar unha análise técnica de necesidades das vías de titularidade provincial e, posteriormente, a redactar e aprobar consensuadamente un plan de investimentos equitativo, que permita solucionar as reiteradas carencias destas estradas»

El PSOE de Ourense insta a la Diputación a mejorar las carreteras de Valdeorras, Viana...