viernes. 19.08.2022

El Sergas niega haber contratado a un celador para cubrir la seguridad del HPV

«O único obxectivo desta dirección e procurar unha pronta solución -a máis rápida posible sería que Mersant cedese a adxudicación do servizo a outra empresa- mentres que en paralelo traballa no expediente»
somoscomarca_concentracion_hpv-seguridad2022-02-22
El Sergas niega haber contratado a un celador para cubrir la seguridad del HPV

Continúan las protestas por el impago de las nóminas desde el mes de diciembre a los 5 vigilantes de seguridad del Hospital Público de Valdeorras. Ayer CIG y el BNG explicaba que la situación continúa igual respecto al retraso en los pagos, pero a esto se une otro problema. Uno de los vigilantes se encuentra de baja, por lo que «se modifican los turnos de forma sistemática para cubrir los turnos de noche. Además, debido a la falta de un guardia, contrataron a un auxiliar para hacer sus funciones», explicaba Francisco Moral portavoz. 

Unas acusaciones que el Sergas ha negado a través de un comunicado enviado a la prensa.  «Ante a baixa esta fin de semana dun profesional de vixilancia no Barco, e grazas a colaboración dos seus compañeiros, poideronse cubrir as quendas de noite, cando a súa labor faise mais necesaria. En ningún caso se contratou a un celador no Hospital Público de Valdeorras para facerse cargo da seguridade».

Con respecto a las novedades relativas al expediente de penalización anunciado por el Área con el objetivo de rescindir el contrato, de nuevo reiteran que «tanto a resolución do contrato coa empresa actual, como a posterior convocatoria dunha nova licitación para dar cobertura ao servizo, están suxeitas a trámites, vencellados a prazos, que poderían prolongarse. O único obxectivo desta dirección e procurar unha pronta solución -a máis rápida posible sería que Mersant cedese a adxudicación do servizo a outra empresa- mentres que en paralelo traballa no expediente, ao igual que se procedeu cos atrasos do período anterior, que se levou vía xudicial, e dos que o Sergas asumíu tamen o tercio restante, que correspondía a Mersant,  pago que se liberou o pasado 17 de febreiro».
 

El Sergas niega haber contratado a un celador para cubrir la seguridad del HPV