El manifiesto leído por Diana Urdangaray destacó la lucha con coraje y determinación de las generaciones de las mujeres en la búsqueda de la libertad
El Concello do Barco celebró el Día Internacional de la Mujer con la lectura de un manifiesto en la Praza do Concello do Barco y posteriormente con un concierto.
Antes de la lectura del manifiesto institucional (apoyado por los 4 grupos políticos municipales) Mila Aller, alumna del IES Lauro Olmo leyó un poema reivindicativo.
Posteriormente fue la edil de Medio ambiente Diana Urdangaray la encargada de leer el manifiesto, este destacó las generaciones de mujeres que: "Loitaron con coraxe e determinación pola liberdade. Unha liberdade que hoxe, grazas a elas, é un patrimonio colectivo ao que non debemos desistir nin dar ningún paso atrás, este Concello o seguirá facendo todos os días. Este 8M do 2020 volverá a ser un golpe para as conciencias cívicas e políticas. A ameaza da extrema dereita de cuestionar os dereitos das mulleres terá unha resposta rotunda nas rúas. Porque a discriminación aínda persiste, a pesar das conquistas. E porque hai quen cuestiona o feminismo intentando devolvernos ao pasado, negando a violencia de xénero e a violencia sexual".
El comunicado refirmó el compromiso del Concello con la erradicación de la violencia de género, con el fin de la precariedad laboral y brecha salarial y la defensa de los derechos sexuales y reproductivos de las mujeres: "E a abolición da prostitución e o tráfico de seres humanos con fins de explotación sexual. Queremos unha sociedade conxunta e participativa na que as mulleres ocupen o seu lugar xusto, unha sociedade que trata ás mulleres como persoas libres e adultas capaces de tomar as súas propias decisións".
"Os grupos políticos con representación no Concello do Barco de Valdeorras están decididos a defender os dereitos á liberdade e a seguridade das mulleres".
Tras la lectura del manifiesto la Asociación Cultural The Tetas Van realizó un concierto en la misma Praza do Concello.