miércoles. 17.08.2022

Esta mañana el protagonista de Fitur, la Feria Internacional de Turismo fue el Geodestino Manzaneda Trevinca, este destino turístico que aúna naturaleza, patrimonio y gastronomía, entre otros atractivos.

[df-caption title="Baltar junto con el alcalde de O Barco, Alfredo García y el de Petín, Miguel Bautista" url="http://somoscomarca.es/wp-content/uploads/2017/01/somoscomarca_fitur_geodestino2.jpg"]

Trece concellos de Valdeorras y Terras de Trives conforman esta oferta presentada en el stand de Galicia y en la que estuvieron presentes la directora de Turismo de Galicia, Nava Castro y el presidente de la Diputación de Ourense, Manuel Baltar, además de varios alcaldes de la zona.  Este último destacó que Manzaneda-Trevinca  "ofrece un oferta atractiva e de calidade sendo un destino de "ecoturismo experiencial", para todos os públicos e durante todo o ano". "Manzaneda-Trevinca, remarcó Manuel Baltar, ofrece multitude de actividades deportivas, gastronómicas, naturais, paisaxísticas, así como un atractivo patrimonio que enaltece a beleza desta zona ourensá".

En la presentación se difundió el logotipo de este geodestino. Una imagen que aúna formas y colores representando los atractivos turísticos de la zona. “Resuma á vez que identifique os principais recursos naturais da zona: a natureza cos seus valores ambientais, a variedade paisaxística de alta montaña, vales e vilas auga, ríos, lagoas glaciares, cun patrimonio no que se reflicte a pegada da historia; a creatividade e innovación, así como os produtos de calidade, a gastronomía e o viño característicos do xeodestino; sen esquecer por suposto, a astronomía e o ceo nocturno”, señalaron en la presentación. A esta imagen se une el eslogan  Quero ir/Quero sentir.

[df-caption title="" url="http://somoscomarca.es/wp-content/uploads/2017/01/somoscomarca_fitur_geodestino3.jpg"]

Entre los atractivos que se destacó de este destino se encuentra el Parque Natural da Serra da Enciña da Lastra, con la mayor concentración de orquídeas de Galicia, con 25 especies, así como la agrupación de cuevas calizas mejor conservada y colonizadas por distintos ejemplares de murciélagos.

Otro atractivo destacado en la presentación fueron los lugares para la observación nocturna, como el destino starlight. La oferta gastronómica de la zona fue también uno los atractivos destacados en la presentación. “Valdeorras conta coa súa propia Denominación de Orixe vitivinícola, unha das más antigas de España, na que o godello é a variedade por excelencia. Actualmente son case 40 as adegas que producen unha ampla variedade de viños. A principal peculiaridade da DO Valdeorras é que aínda se usan as antigas "covas", adegas escavadas na terra e nas que cales o viño se elabora nunhas condicións excepcionais de humidade e temperatura. Tamén contan estas terras cunha parte da DO Ribeira Sacra, nas que a uva mencía é o máximo expoñente".

Manzaneda-Trevinca conquista Fitur