lunes. 26.09.2022

El observatorio astronómico de A Veiga tendrá su ubicación definitiva entre los pueblos de Corzos y Valdín, así lo afirma su alcalde, Juan  Anta, quien espera sea una realidad a finales del año que viene. Con un presupuesto total de más de 650.000 euros, la instalación estará dotada de dos cúpulas en su estructura, “unha delas albergará un telescopio de grandes dimensións para o desenrolo dunha labor científica pero no que tamén vanse poder observar as estrelas de maneira presencial”.

El regidor de A Veiga explica que desde el observatorio, situado a 1.240 metros de altitud, también podrá observarse el sol ya que “queremos ter un telescopio diurno e nocturno porque é algo moi novedoso e que cada vez demanda máis a xente”. El observatorio contará además con un museo y un simulador para que “sexa algo moi dinámico e didáctico, porque entendemos que a comunidade académica é moi importante e eu quero que a xente, unha vez que entra alí, o pase fantásticamente ben e que atraia a moita outra xente a velo e que o disfruten”.

Las vistas desde su ubicación definitiva no pueden ser mejores. Con Peña Trevinca al fondo y las montañas nevadas de Manzaneda “a verdade é que non temos nada que non nos permita ter unha vista excepcional e ademáis con moi baixa contaminación lumínica porque non se aprecia prácticamente ningunha luz dende alí”, matiza. Las fotografías que desde esta instalación se realicen serán espectaculares, precisamente uno de los objetivos que querían conseguir desde la alcaldía “vinculalo expresamente ao tema da fotografía que tanto éxito ten nas redes sociais porque realmente á xente lle apaixona levarse dalí unha foto dese maravilloso ceo”.

Un convenio entre las Consellerías de Turismo e Industria, la Diputación de Ourense y el concello de de A Veiga permitirá ponerlo en marcha. Asegura el alcalde que la Consellería de Medio Ambiente será la que asuma la construcción de la estructura, “a partida dos telescopios, dos simuladores e do proxector do planetario”, con un presupuesto de 600.000 euros.

El observatorio astronómico de A Veiga se ubicará entre Corzos y Valdín