domingo 29/5/22

Poemas de 22 escritores gallegos para un recital de poesía en O Barco

«De abrentes e ocasos», este es el título del recital de poesía gallega compuesto por la compañía Teatro do Atlántico, que este viernes realizarán en el Teatro Lauro Olmo de O Barco a las 21:00 horas. Su director, Xulio Lago, explica que «non se trata dunha obra de teatro, senón dun recital poético musical, pero non de ler unha poesía tras outra». Explica Lago que «o recital se acompaña da música de Nani García, ao piano, un dos máis importantes compositores músicos galegos» con quen repasarán os poemas de 22 escritores, aludindo a varios aspectos da vida cotiá».

Ademáis de Nani García, también participa en este recital María Barcala, Alexandre Lago y el propio Xulio Lago. Explica éste que lo más importante, además de la expresión es la selección de los poemas, «un proceso laborioso que se se fai ben, asegurámolo éxito do recital». Lago apunta que la obra ya ha sido estrenada y «confrontada co público» y además, «no Barco xa estivemos noutras ocasións e sabemos que o espectador que se anima a asistir vai saír gozoso».

A la pregunta de si esta sociedad está falta de poesía, el director del recital respondía que «absolutamente sí, porque esta sociedade non reflexiona e responde con impulsos e a poesía nos axuda a afondar doutra maneira nas sensacións e ser máis humanos». Curiosamente, también afirmó Lago que la sociedad falta de poesía existe en un «país, Galicia, onde hai un volumen de poesía inmenso, unha nómina impresionante de expresións poéticas».

Terminaba Lago diciendo que esta forma de acercarse a la poesía está pensada para un público diverso, con una variante temática y generacional que atrapa. El recital es una actividad más del programa de las Letras Galegas elaborado por el concello de O Barco.

Poemas de 22 escritores gallegos para un recital de poesía en O Barco