martes. 04.10.2022

El diputado popular Moisés Blanco, ha expresado en el Parlamento gallego la necesidad de «aproveitar os recursos autóctonos de Galicia e contar cun sector mineiro máis moderno, sustentable e competitivo». Aboga Blanco por la importancia del sector de la pizarra en Valdeorras, que a pesar de la crisis, dice, sigue siendo «o motor económico máis importante e a principal fonte xeradora de emprego da comarca».

Defiende el diputado valdeorrés la importancia del sector, «integrado por 45 empresas nas que traballan 2.400 persoas e que, a pesar da crise, segue a ser o motor económico máis importante e a principal fonte xeradora de emprego na comarca». Explica que «durante os últimos 20 anos as empresas e administracións teñen traballado conxuntamente para tratar de reducir o impacto ambiental, facendo obrigatorios os avais e plans de restauración».

En su intervención parlamentaria lamentó Blanco que las propuestas del grupo parlamentario En Marea se limiten a insultar a los empresarios de la pizarra, afirmando que persiguen y ahogan al sector, actuando como una mafia y aplicando nuevos impuestos a las industrias pizarreras a pesar de las dificultades que atraviesan. No entiende el diputado que En Marea solicite «a declaración de Peña Trevinca como parque natural sen consultar cos veciños afectados». Además, les recrimina su posición en contra de la A-76 con la importancia que tiene para la economía de esta comarca, «o que suporía» dice «a desaparición das industrias pizarreiras e milleiros de persoas perderían o seu traballo».

Moisés Blanco pide al Parlamento que apueste por la pizarra valdeorresa