sábado 25/9/21

Galicia no votará el próximo 5 de abril

El presidente autonómico ha afirmado que no se pueden realizar los comicios mientras dure el estado de alarma

Galicia no irá a las unas el próximo 5 de abril, así lo ha anunciado el presidente de la Xunta de Galicia Alberto Núñez Feijóo.

Pese a que todavía no es una medida efectiva, el presidente autonómico se ha comprometido a buscar una fórmula legal para dejarlas en suspenso tal y como ha hecho su homónimo Íñigo Urkullu.

«O órgano competente para a convocatoria de eleccións sigue sendo presidente da comunidade autónoma. Mañá imos ter unha xuntanza todos os grupos políticos, e gustaríanos se é legalmente posible, retomar as eleccións no punto no que se suspende. Se levamos varias semanas de precampaña, esgotados os 54 días dende que convocamos en febreiro, que se reactive no mesmo punto no que a deixamos sin efecto» afirmó el presidente autonómico.

Afirmando que buscarán una fórmula jurídica para dar un poco de certidumbre en el estado de incertidumbre que vive la población en estos momentos: «Non se poden realizar mentras non finalice o estado de alarma declarado polo goberno central e mentras non finalice o estado de emerxencia declarado pola Xunta de Galicia. Hoxe acordamos deixar sen efecto a convocatoria para o 5 de abril, e retomar as eleccións no punto nas que as deixamos cun decreto que será remitido a Xunta Electoral».

Por lo tanto los gallegos no acudirán a las urnas dentro de 3 semanas, así mismo todavía no hay una fecha para la celebración de los comicios, que irá en función de la evolución de los efectos del Cornavirus.

Galicia no votará el próximo 5 de abril